Monday 27 July 2020

Sziasztok,
ezt a blogot még anno indítottam, 2018-ban, úgy is maradt.

Innen is látszik, hogy mindig kerestem valamit, hogy mit kéne tennem magammal, de mint sokan mások, soha nem jutottam egy bizonyos pontnál tovább.

Egészen mostanáig...


Mint sokan azt már tudjátok, a Tudás Szomj Youtube csatorna ötlete Dr Joe Dispenza meditációja, és munkássága által született meg bennem, mint derült égből villámcsapás, a karantén kellős közepén.

Magával ragadó élmény volt, kábé három napig nem is tudtam aludni, olyan izgatottá váltam.

-Igen! - gondoltam magamban, és az agyam csak kattogott, és kattogott szakadatlanul.
Addig a pontig, míg annyira ki nem merítettem magamat, hogy egy huzamban kellett vagy 10 órát aludnom, ami nálam nagy szó! 

Na de jó erre emlékezni, habár nem történt oly régen, mégis kicsit úgy érződik, mintha sok idő eltelt volna már. De valószínűleg inkább csak túl sok minden történt velem...

Ezért is írok blogot most, mert eldöntöttem, hogy a személyes élményeimet meg kell osztanom azokkal, akiket valóban érdekel, mert úgy gondolom, igen tanúlságos!

Szóval, kalandra fel, köszönöm, hogy itt vagytok, örök hálám!

Nagyon sok ölelés nektek!

Barbarella

No comments:

Post a Comment